פסטיבל קאן לפרסום – סיכום היום ראשון

נכתב בתאריך 20/6/2010 בשעה 18:40 מאת ליאור

clip_image002

היום נפתח פסטיבל קאן לפרסום – Cannes Lions.

מכיוון שרוב הזמן הוקדש לטיסות/צ'ק אין למלון ולפסטיבל, עדיין אין לי עדכונים לגבי התכנים של הפסטיבל (למעט הרצאה מרתקת אחת שאכתוב עליה מחר).

מזג האויר נהדר….

מעט קריר אבל עם שמש נהדרת, חוף יום מדהים ואווירה נהדרת.

סיור באולמות הפסטיבל חושף הרבה גימיקים שמחברים את העולם הדיגיטלי לעולם הפיסי, אחד מהטרנדים החמים בתחום השיווק הדיגיטלי.

לדוגמא – יוניליבר העמידה מכונה לחלוקת גלידות שנקראת Share your Happiness.

כך היא נראית:

clip_image003

כאשר עומדים מול המכונה, היא מצלמת את המשתמש ומבקשת ממנו לחייך חיוך גדול. אחרי אישור של המשתמש התמונה מפורסמת מייד בדף של הפעילות בפייסבוק והמשתמש בוחר גלידה שתשמח את ליבו (ומקבל אותה בחינם). חמוד….

  • אריאלה

    ליאור היקר,
    א. איזה כיף לך
    ב. איזה כיף לי שבחרת דווקא להציג משהו של גלידה
    ג. איזה כיף לי שבמקרה גם מדובר במכונה של חברתנו (יוניליוור)
    ד. בתיאבון
    תעשה חיים, נעקוב בשקיקה
    אריאלה

  • Pingback: Tweets that mention http://liorz.co.il/?p=67utm_sourcepingback -- Topsy.com()

  • ליאור

    הי אריאלה,
    א. תודה
    ב. נכון
    ג. בהחלט
    ד. חן חן

    ד"ש חם