המודעות היצירתיות ביותר ב-2010

נכתב בתאריך 21/6/2010 בשעה 18:29 מאת ליאור

במסגרת פסטיבל קאן לפרסום יש איזור שבו מוצגות הפרסומות שמועמדות לפרסים.

כאשר סיירתי במסדרונות התמלאתי בהשראה ונזכרתי שוב עד כמה יצירתיות היא המרכיב העיקרי בכל קמפיין שיווקי.

אין לי מושג איזה מודעות יזכו אבל הנה כמה מהמודעות שתפסו את תשומת הלב שלי.

Easy Run של Nike:

IMG_0506

כדורים להקלה על כאבי המחזור:

IMG_0507

אוזניות שמבטלות רעשי רקע של Bose:

IMG_0511

אל תדברי בזמן שהוא נוהג:

IMG_0512

קוצץ מוצרי מזון של Bosch:

IMG_0520

כדורים נגד גזים בבטן:

IMG_0522

מכון לפילאטיס:

IMG_0525

מודעה לפרסום ע”ג שלט חוצות:

IMG_0526

What will is take before we respect the planet של wwf:

IMG_0532

ולסיום, גרב שמחולקת במקומות שבהם יש מכונות כביסה ציבוריות כפרסומת לאתר היכרויות:

IMG_0537

 

  • ערן גפן

    אנחנו במשרד קוראים לאזור בו מוצגות המודעות המועמדות לזכות "קיר הדמעות" כי שנים הסתבוננו ולא היו לנו עבודות על הקיר זה. לשמחתי בשנים האחרונות אנחנו ראינו יותר ויותר עבודות שלנו ושל משרדים מישראל הופכות את קיר הדמעות לקיר הכבוד הישראלי.

  • ליאור

    הי גפן,
    אכן גאווה לראות גם קמפיינים מישראל. אני מחזיק אצבעות לכל המשרדים מהארץ שמועמדים לכמות חסרת תקדים של פרסים. פגשתי היום את גדעון ואיחלתי לו שיניף גם השנה את הדגל על הבמה 🙂
    ד"ש

  • Pingback: משתמש אנונימי (לא מזוהה)()

  • someone

    מה קורה בדיוק בפרסומת למכון לפילאטיס? האישה הוציאה את התחת הגדול ממנה בזמן האימון?
    ומה לגבי קוצץ המזון? הפלפל צועק מכאב?
    והאוזניות מבטלות הרעש? הרי לילד אין שום אוזניות… אולי מי שמקשיב שם את האוזניות ואז הילד הצליח לישון? או שאולי שמים את האוזניות ואז לא שומעים את הילד והוא וויתר על הרעש והלך לישון?
    כל השאר נראים טוב. אהבתי את הראשונה עם נייק .מקורית.