ההרצאה שהעברתי בכנס של איגוד השיווק

נכתב בתאריך 11/7/2010 בשעה 5:42 מאת ליאור

ביום חמישי האחרון התקיים כנס שיווק דיגיטלי פורץ דרך של איגוד השיווק הישראלי.

הכנס היה מרתק עם קבוצת מרצים יוצאת מהכלל, כל אחד פורץ דרך בתחומו.

זה הוידאו עם החלק הראשון של ההרצאה שהעברתי שכולל התייחסות לקמפיינים שזכו בפרסים בפסטיבל קאן ולטרנדים בשיווק דיגיטלי שבלטו בפסטיבל.

החלק השני של ההרצאה היה יותר מעשי (ומשעשע) עם טיפים לשיווק דיגיטלי. כדי לראות אותו, תהיו חייבים לראות אותי בעולם האמיתי…

הנה לינק להורדת קובץ PDF עם המצגת.

לקראת ההרצאה הזאת, עשיתי חזרה בשידור חי באמצעות ustream מול קהל של כ-50 צופים. זאת הפעם הראשונה שאני עושה את ואני חייב להגיד לכם שזה היה מדהים. קיבלתי המון פידבקים ושיפרתי את המצגת בצורה משמעותית.

מעבר לזה, קרה משהו שהפתיע אותי מאוד… גלי טאוב שריג מקוקה קולה העבירה הרצאה אחרי. בפתיחת ההרצאה שלה היא סיפרה שגם היא צפתה בחזרה שעשיתי, ראתה שאני מספר בהרצאה שאני היפוכונדר, קנתה לי את הספר על 300 תרופות סבתא והגישה לי אותו במתנה….

מה אני אגיד לכם…. אהבתי.

תודה לכל מי שהשתתף בכנס וכל מי שנתן פידבקים בשידור החי. ותודה מיוחדת לעמית בניאן שצילם את הוידאו.

  • הרצאה נהדרת, מרתקת ומושכת בכל רגע 🙂

  • ליאור

    סתיו, תודה רבה!

  • הרצאה מעולה ליאור! תודה רבה! הכי התחברתי ל-2 הדוגמאות של בסט-ביי שלדעתי מהווה דוגמה מעולה לשימוש אפקטיבי במדיה חברתית מול לקוחות של מותג ענק כמוהם, הרי מה יותר הגיוני וחכם מאשר ליצור ערוץ שיחה ישירה בין לקוחות שמתענינים במוצרים אלקטרוניים לבין גדוד יועצים מקצועיים שרק מחפשים הזדמנות לתת את התשובות הטובות והממוקדות ביותר? – בקיצור- מדהים!

    הדוגמה השניה היא הפעילות של קרלסברג עם אירוע הקונצרט! רק לחשוב על מה עבר לכל הגברים שם באולם בראש….גרמו להם להשתתף בחוויה שאני בטוח שהם לעולם לא ישכחו! מענין אם הם יהיו מסוגלים לחשוב אפילו על לשתות בירה מסוג אחר… 🙂