נא כן להפריע

נכתב בתאריך 14/7/2011 בשעה 11:25 מאת ליאור

imageאתמול, כאשר הגעתי לועידה של גלובס במלון דויד אינטרקונטיננטל, עשיתי Check-in ב-Foursqaure (ובכך הודעתי לחברים שלי גם בטוויטר ובפייסבוק שאני בבית המלון).

תוך כמה דקות אני מקבל הודעה מחשבון הטוויטר של בית המלון שאומר לי "ברוך הבא"…

clip_image002

המממ…… בית המלון מדבר איתי. נחמד!

אז כתבתי למלון בתגובה:

clip_image004

לא עוברות כמה דקות, ואני רואה הודעה מחשבון הטוויטר של מלון ענבל בירושלים.

מה אתם יודעים, מלון ענבל נעלב!…

clip_image006

נעלב כי אכן פעם ניהלנו שיחה שפרחה מזכרוני.

לכן מייד שלחתי הודעת התנצלות שכן מי אני שאעליב בית מלון…

clip_image008

התנצלותי התקבלה בקריאות שמחה שזה אומר ב-Retweet.

clip_image010

מה שמעניין בסיפור הזה הוא פחות תוכן השיחה אלה המצב החדש שבו נותני שירותים יוזמים שיחה עם צרכנים בדיוק ברגע שבו הם חווים את המוצר או השירות.

מיכוון שהשיחה הזאת פומבית, נותני שירות נוספים יכולים להצטרף לשיחה וזה הופך להיות משעשע ואולי אפילו שימושי.

לא רחוק היום שבו מישהו יצייץ "אני רעב" ומסעדות ילחמו על הזכות לתת לו שירות.

אנחנו נגיד מה איזה מוצר או שירות מעניין אותנו, והחברות השונות יהיו חייבות לפעול בצורה פומבית כדי לזכות בנו.

טוב… כתבתי יותר מידי. אני רעב. בא לי קוטג' 🙂

  • גדול!!!!!

  • Amit Banayan

    לפני שבוע בביקור בסינגפור עשיתי צ'ק למלון. מיד לאחר מכן הם ענו לי, בירכו אותי לשלום ומיד לאחר מכן אף התקשרו לחדר שלי והזמינו אותי למשקה בבר מאחר ושמו לב שזוהי הפעם הראשונה שלי במלון וכי באתי מרחוק. חמודים.

  • וואו..חזק! ליאור, איך למעשה, המלון ניטר את ההודעה שלך בפוקסקוור? הוא היה מלכתחילה ברשימת חברים שלך? או בעצם זה שעשית צק אין פורסקוור שלו הוא כבר קיבל את טוויטר שלך (הטוויטר ופוסקוור היו מסונכרנים כפי שרשמת אני מניח..) והגיב ישירות אלייך….

    אשמח להסבר (:

  • ליאור

    אהלן, תודה.

    אני חושב שהם עלו על זה דרך טוויטר ואז הגיבו….

  • lior

    איזה יופי! על זה בדיוק אני מדבר

  • מעבר לטויט הנחמד, מה הפן השימושי שאינטרקונטיננטל עשה?

  • ליאור צורף

    יצירת קשר יזומה עם אורחים במלון בטוויטר זה משהו מאוד שימוש ובעל ערך רב. זה פותח פתח לדו-שיח עם המלון בצורה חדשנית ושימושית…