קול ששון וקול שמחה? העיקר שנקבל תמונת פרופיל טובה לפייסבוק

נכתב בתאריך 3/8/2010 בשעה 17:30 מאת ליאור

imageבהמשך לפוסט הקודם על קוקה קולה, מעניין מאוד לראות איך עסקים קטנים, בלי תקציבי שיווק, עושים שימוש בחיבור בין העולם הפיסי לדיגיטלי.

עוד מעט נגיע לדוגמא הישראלית, אבל לפני כן קצת לגבי מה שקורה בארה"ב.

שם המגמה הזאת כבר תופסת תאוצה ויש דוגמאות רבות. אני אוהב במיוחד את הדוגמא של המאפייה ששולחת עדכונים מהסוג "עכשיו יצאו לחמניות חמות מהתנור"….

אם היתה לי מאפיה כזאת ליד הבית, הדיאטנית שלי היתה לוקחת פח נפט ועושה את מה שכל דיאטנית מכובדת צריכה לעשות.

ע"ב הרעיון הזה קם הסטארטאפ BakerTweet שייצר מכשיר שמאפשר בלחיצת כפתור לשלוח הודעה ללקוחות המאפייה. פשוט מכוונים מתג לסוג המאפה שעכשיו יוצא מהתנור ולוחצים על הכפתור.

לא מאמינים? כך זה נראה:

סוף סוף המגמה הזאת עושה עלייה לארץ הקודש.

הצלם שי רענן מציע לזוגות מתחתנים הצעה שאי אפשר לסרב לה… עמדה לצילומי פרופיל לפייסבוק.

כן כן… כל אורח שמעוניין בכך עומד בעמדה מיוחדת, מצטלם בצורה מקצועית לתמונת פרופיל בפייסבוק ומקבל אותה ישירות למייל שלו (הנה קישור למידע נוסף).

השלב הבא זה כמובן לפרסם את התמונות בזמן אמיתי בפייסבוק ולתייג את האורחים תוך כדי כך שהם מפזזים על הרחבה. צלם הוידאו יעלה בזמן אמיתי סרטונים לפרופיל של האורחים. ולסיום – נציג foursquare יתן מסאז' זוגי לחתן ולכלה אם מעל 50 אנשים עשו check in באותו הערב Smile

קצת נסחפתי, אבל אין ספק שלא רק עסקים גדולים יכולים לעשות שימוש במדיה חברתית. דווקא אלה הקטנים יותר, בלי תקציבי שיווק, יכולים לקבל את הערך הגדול ביותר בעידן שבו המדיה בחינם וכל מה שצריך זה רעיון טוב שנותן ערך בחיבור בין העולם הפיסי לדיגיטלי.

ברוך פייסבוק המשמח חתן וכלה.

  • אפרת זיו

    לא בכדי שי רענן צילם בחתונתי 🙂
    חבל שלא היה פייסבוק עדיין.