חווית השירות העתידית

נכתב בתאריך 18/8/2011 בשעה 10:20 מאת ליאור

imageתכירו את פיטר שנקמן, יזם ויועץ שגר בניו-יורק.

אתמול הוא היה בשדה התעופה והמתין לטיסה פנימית שתיקח אותו בחזרה לניו-יורק.

פיטר אוהב מאוד בשר (כמוני).

כמו שכולנו יודעים, האוכל בשדות תעופה די מזעזע.

תוך כדי שהוא חולם על הסטיקים של Morton's (בצדק!) הוא כתב בהומור את הסטטוס הבא בטוויטר:

clip_image002

כמו שאומרים פחחח….. דאחקה נחמדה ששווה אולי כמה לייקים. לא כך?

אז זהו, שלא.

אחרי הנחיתה בניו-יורק, פיטר נתקל בנציג של מסעדת Morton's עם שקית ובה סטיק פורטרהאוס, מנה של שרימפס, תפוחי אדמה, 2 מפיות, סכין ומזלג.

(אני ממליץ בחום לקרוא את הסיפור המלא בבלוג של פיטר)

בהמשך לפוסט שכתבתי לפני שנה על שירות בעידן הדיגיטלי והפוסט הזה על Random Act of Kindness, מרתק לראות איך כלים דיגיטליים מאפשרים למחלקות השירות והשיווק שפועלים ביחד, להפתיע לקוחות ולתת להם חווית שירות שמייצרת "וואו" אמיתי.

סיפורים מרגשים כאלה לא רק יוצרים באז אלה מובילים לרכישות בפועל!

זוכרים את הפוסט שבו סיפרתי איך מלון ענבל "נעלב" מכך שנתתי תשומת לב בטוויטר למלון אינטרקונטיננטל? ובכן, הפוסט הזה המשיך עם כמה טוויטים למלון ענבל בסופו הזמנתי חופשה אצליהם ואכן בשבוע שעבר שהינו במלון ענבל בחופשה קצרה ומקסימה.

עכשיו כל שנותר לי הוא לעצום עיניים ולחלום על חווית הבשר ב-Morton's.

איך בא לי סטיק שלהם? 🙂