לאכול עם חכמת ההמונים

נכתב בתאריך 23/5/2019 בשעה 10:10 מאת ליאור

לפני כמה ימים, בסוף פגישה במרכז תל אביב, חיפשתי מקום לאכול. הנה הסבר לגבי מה שאני נוהג לעשות:

בשנים האחרונות גוגל עושה מאמצים רבים להפוך להיות המקום המרכזי שבו נכתבות המלצות על בתי עסק מקומיים. זה כולל מסעדות, חנויות מזון וכל גוף שנותן שירותים ויש לו מיקום פיסי (יש שם אפילו דירוג לבתי קברות).

למי שלא מכיר, הטיפ הזה נכון לכל מקום בעולם שבו גוגל פופולארית (לא יעבוד בדרום קוריאה למשל). אני עושה בזה שימוש לעיתים קרובות בנסיעות לחו"ל וגם בארץ.

כך גיליתי השבוע את מסעדת פו סושי שיש בה סושי נפלא וגם ראמן מצוין. בשבוע שעבר הייתי בפגישה בסטימצקי בראש העין. שנים רבות לא הייתי בראש העין והנה בזכות הדירוגים מצאתי מסעדה תימנית מצוינת (תימנה). אני עדיין מתאושש מהסחוג

ועכשיו כמה טיפים למתקדמים –

* אפשר לבדוק גם ב-TripAdvisor וב-Yelp בהם יש גם הרבה דירוגים, תמונות וכמובן ציון לכל מקום. בארה"ב גם Open Table שימושי להמלצות.

* זוכרים את Foursquare? לפני כמה שנים הם יצרו גרסה חדשה שנקראת Foursquare City Guide ממוקדת המלצות לבילוי ברחבי העולם. משתמשים מדווחים שההמלצות שלהם מצוינות.

* במפות של גוגל, ליד הציון וכמות הדירוגים הופיע לאחרונה עיגול צבעוני עם מספר. המספר שמוצג הוא הערכת הסיכוי שתאהבו את המקום הזה לפי ניתוח המקומות בהם הייתם בעבר.

 

עד כאן העצות. אבל כל הכבוד לחכמת ההמונים, מידי פעם עדיף פשוט לסגור את הטלפון, להסתובב, ללכת לאיבוד ולמצוא דברים מפתיעים בדרך