פסטיבל קאן – סיכום היום הרביעי
היום הרביעי בפסטיבל שייך כולו לאדם אחד, כלומר בחור צעיר בן 26, מרק צוקרברג.
מעבר לדברים שהוא אמר, צוקרברג זכה בפרס איש השנה. פרס מכובד שמדגיש את החשיבות שיש לפייסבוק בתחום השיווק והפרסום.
תוך כדי דבריו, צוקרברג הודה שהמדיה החברתית משנה תעשיות רבות. חלק מהן מגיבות מהר ולטענתו אלה שלא יפעלו מהר, יאלצו להשתנות כתוצאה משחקנים חדשים שיפעלו בתחום שלהם.
מעבר לזה, הוא הדגיש על הדגש שהוא נותן לחשיבה ולתכנון לטווח הארוך ולא רק לטווח הקצר. זה היה מעניין לראות כמה דגש הוא נותן לזה במיוחד נוכח העבודה שבד"כ חברות צעירות יחסית מתמודדות בד"כ בצורך להציג תוצאות לטווח הקצר.
צוקרברג דיבר על כך שאינטראקציה חברתית הופכת להיות חלק מכל דבר שקורה באינטרנט, ולא רק בתוך פייסבוק. אפשר לראות את זה בכפתור Like שפתאום מופיע בכל מקום. המגמה הזאת יכול להתחזק נוכח העובדה שפייסבוק שואפת להיות הרבה יותר מאשר מה שקורה ב-facebook.com ולהפוך להיות פלטפורמה שתייצרת את הסטנדרט לשיתוף באינטרנט.
עדכון – הנה קטע מתוך ההרצאה שהופץ ב-YouTube:
עד כאן מפסטיבל קאן. אני חוזר מחר לארץ.
נהנתם מהסיקור?
תעשו לייק
-
גיא מזרחי
-
Barak